Staramy się, żebyś zawsze był zadowolony z zakupów w Playou i wierzymy, że dzieci pokochają nasze produkty. Jednak jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Waszych oczekiwań lub doznał usterki, możesz go w prosty sposób zwrócić, w tym celu prosimy o kontakt z naszym sklepem: kbplayou@gmail.com.

 

Procedura reklamacji

W przypadku, gdy zakupiony towar okazał się wadliwy, popsuł się lub nie spełnia swojej funkcji możesz dokonać reklamacji bezpośrednio u producenta towaru, lub poprzez nasz Sklep. Wypełnij formularz reklamacji i prześlij go nam wraz ze zwracanym towarem oraz dowodem zakupu (faktura/paragon) na adres:

Playou, ul. Chabrowa 7a 64-514 Przecław

Pamiętaj, żeby paczkę dobrze zabezpieczyć!

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Zwroty

Jako Konsument - osoba fizyczna, dokonująca zakupów w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową, masz możliwość zwrotu produktów, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Wypełnij formularz odstąpienia od umowyi prześlij go nam wraz ze zwracanym towarem na adres:

Playou, ul. Chabrowa 7a 64-514 Przecław

Wszystkie zwracane produkty powinny być nieużywane, ich opakowania nienaruszone i w stanie takim w jakim wyjąłeś je z pudełka.

Pamiętaj, żeby paczkę dobrze zabezpieczyć!

 

Terminy i koszty

Zwracane produkty powinny do nas trafić przed upływem 14 dni od zgłoszenia decyzji o odstąpieniu od umowy. Ponosisz koszt odesłania zwracanego produktu i odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości towarów wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zwrot Należności

Pieniądze zwrócimy na wskazane konto w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

· w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

· o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, (w tym usługę pakowania Produktu na prezent),

· w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

· w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

· o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

 

Zapisz się do newslettera!

ZAPISZ SIĘ
ZAPISZ SIĘ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.